czwartek, 25 kwietnia 2019

Stacja Kisaragi

Historia NAPRAWDĘ pojawiła się na japońskim forum 2chan w 2004 roku.
Została opublikowana w temacie: Piszcie o dziwnych rzeczach wokół Was.
Był to temat 26. Początkowo autor był anonimowy, ale potem ujawnił swoje imię.

Legenda:
#??? i #Hasumi - posty twórcy tematu, najpierw anonimowego, a potem pokazującego swoje imię
#2ch - posty innych użytkowników forum 2chan, nie jest to jedna i ta sama osoba
______
#???
To może być tylko złudzenie... Czy mogę je opisać tak czy siak?

#2ch
Dawaj.

#2ch
Co się dzieje?

#???
Jadę pociągiem już jakąś chwilę, coś wydaje się dziwne...

#2ch
Hmm?

#???
Zawsze jeżdżę tym pociągiem do pracy. Ale nie zatrzymał się on już od jakichś 20 minut. Zwykle do następnego przystanku jest 5 minut, 7 albo 8 maksymalnie. Jest 5 innych pasażerów, ale wszyscy śpią...

#2ch
Nie siadłeś przez pomyłkę do ekspresowego?

#2ch
Jak szybko jedzie ten pociąg?

#???
Możliwe, że przegapiłem moją stację. Zaczekam jeszcze trochę. Jeśli coś dziwnego się zdarzy napiszę tutaj.


#2ch
Może idź do ostatniego wagonu i porozmawiaj z konduktorem?

#2ch
Niefajna sytuacja. A co jeśli prowadzący pociąg miał jakiś atak?  Lepiej sprawdź to u konduktora!

#???
Nadal się nie zatrzymujemy więc okej, sprawdzę co się dzieje.

#???
Są jakieś zasłony czy kotara, więc nie mogę zobaczyć konduktora ani maszynisty. Jadę linią prywatną w Shizouka.

#2ch
Zapukaj w okno?

#Hasumi
Próbowałem, nikt nie odpowiada.

#2ch
Możesz popatrzeć przez okno na zewnątrz? Widzisz nazwy stacji czy coś?

#Hasumi
Wyjechaliśmy z tunelu, więc trochę zwalniamy. Na tej trasie nawet nie powinno być tunelów... To jest pociąg z Shin do Hamamatsu.

#Hasumi
Wygląda na to, że w końcu się zatrzymujemy...

#2ch
Nie chcesz tam wysiąść, prawda?

#Hasumi
Zatrzymaliśmy się na stacji Kisaragi. Zastanawiam się, czy nie powinienem wysiąść. Nigdy nie słyszałem o tym miejscu.

#2ch
Wysiądź, sprawdź to!

#2ch
Nie, zostań do ostatniej stacji

#2ch
Cóż, prawdopodobnie to koniec linii...

#2ch
Kiedy wsiadłeś do pociągu?

#Hasumi
Wysiadłem. Stacja jest opustoszała. Myślę, że wsiadłem do pociągu około 23:40...

#2ch
Nie mogę znaleźć żadnych informacji na temat stacji Kisaragi...
I Hasumi, twój pociąg jechał ponad godzinę? Cóż, to na prawdę dziwne...

#2ch
Tak, nie ma żadnych informacji o Kisaragi.

#Hasumi
Szukam rozkładu jazdy żeby wrócić, ale nie mogę go znaleźć. Pociąg jeszcze stoi, mogę do niego wsiąść... Cóż, odjechał kiedy to pisałem.

#2ch
Czy jest ktokolwiek w okolicy, jakieś budynki? Jest zimno na dworze, uważaj.

#Hasumi
Poszukam taksówki ze stacji. Dzięki.

#2ch
Okej, uważaj na siebie.

#2ch
Brawo, wysiadłeś na wyludnionej stacji. Na prawdę wątpię, żebyś znalazł tam taksówkę.

#Hasumi
Tak, wygląda na to że nie ma tu taksówek. Hm...

#2ch
Zadzwoń pod 110? [numer alarmowy]

#2ch
Zadzwoń po taksówkę?

#2ch
Jest tam jakaś budka telefoniczna? Poszukaj jej, znajdź firmę taksówek w książce telefonicznej i zadzwoń.

#Hasumi
Zadzwoniłem do domu i poprosiłem żeby mnie stąd zabrali, ale moi rodzice nie wiedzą gdzie jest stacja Kisaragi. Poszukają na mapach, może tu przyjadą. Jestem trochę wystraszony.

#2ch
Co z innymi? Czy tylko ty wysiadłeś na tej stacji?

#2ch
Też sprawdziłem na necie, nie znajduje tej stacji. Mylę się, czy to gdzieś na linii Shin-Hamamatsu? Sprawdzę na Yahoo.

#Hasumi
Nie ma tu budki telefonicznej. Nikt tu nie wysiadł, jestem sam. Na pewno nazywa się Kisaragi.

#2ch
Czasami budki są na zewnątrz stacji.

#Hasumi
Patrzę na tę tablicę z nazwą, wydaje mi się, że tam pisze w kanji "Diabeł", ale jest przetłumaczone na "Kisaragi"...

#2ch
Stacja Diabeł? Jeej.

#2ch
Czy jesteś uzależniony od gier? Wyświetla się gra, jeśli wygooglujesz "Stację Diabła"...

#2ch
Powiedz nam nazwy stacji przed i po Kisaragi?

#Hasumi
O co ci chodzi, jaka gra? Nie ma nic o poprzednich i następnych stacjach.

#2ch
Idź wzdłuż torów z powrotem...

#2ch
Jeśli teraz pobiegniesz możesz złapać pociąg!

#2ch
Muszą tam być jakieś domy, racja?

#Hasumi
Taak, są. Nie zauważyłem ich w sumie, gdyż spanikowałem... Czekam na moich rodziców aż oddzwonią i idę z powrotem torami. Spróbowałem wyszukać moją lokalizację na komórce, ale nie pojawia się błąd. Chcę wrócić do domu.

#Hasumi
Tak naprawdę nic tutaj nie ma. Widzę pola i góry. Myślę, że dam radę wrócić jeśli pójdę torami, więc nadal idę. Dzięki wielkie. Możecie to traktować jako żart, ale mogę tu napisać jeśli wpadnę w tarapaty?

#2ch
Jasne. Uważaj na siebie.

#2ch
Oczywiście! Uważaj tylko na baterię w komórce. Telefon to teraz twoja linia życia.

#2ch
Nie zgub się i uważaj w tunelu.

#2ch
Hm, łapiesz sygnał z komórki znikąd? Nie możesz być daleko od stacji.

#2ch
Całkiem sam w zimną noc, na stacji bez ludzi. Niedługo mogą wyłączyć światła, będzie ciemno jak w dupie.

#2ch
Myślę, że bezpieczniej byłoby poczekać aż wstanie dzień na stacji...

#2ch
Boże, to brzmi źle.

#Hasumi
Dzwonił do mnie ojciec, miał tyle pytań, ale nie mógł znaleźć mojej lokalizacji. Powiedział mi, żebym zadzwonił na 110. Nie chcę tego robić, ale spróbuję.

#2ch
Naprawdę myślę że powinieneś poczekać aż zacznie się robić jasno zanim cokolwiek zrobisz...

#2ch
Idziesz sam przez tunel w środku nocy na jakiejś tajemniczej linii kolejowej, jeju.

#Hasumi
Zadzwoniłem pod 110 i próbowałem wytłumaczyć im sytuację, ale powiedzieli, że to kawał i się na mnie zdenerwowali. Wystraszyłem się i przeprosiłem.

#2ch
Przeprosiłeś za co? Powinieneś zaczekać na najbliższy pociąg.

#2ch
Co jest wokół stacji?

#Hasumi
Słyszę jakby uderzanie bębna i dzwonka naraz gdzieś daleko. Na prawdę, nie wiem co to może być.

#2ch
Wróć na stację, Hasumi. Najlepiej jest wrócić do miejsca, gdzie się zgubiłeś.

#2ch
Mają może jakiś festiwal, lol.

#Hasumi
Możesz myśleć, że żartuję, ale boję się obejrzeć za siebie. Chcę wrócić na stację, ale boję się.

#2ch
Biegnij. Nie patrz za siebie.

#2ch
Nie możesz wrócić. Biegnij przez tunel!

#Hasumi
Ktoś za mną krzyknął: Hej! Nie idź przez tunel, to niebezpieczne!.
Spojrzałem za siebie myśląc, że zobaczę kogoś z pracowników stacji czy coś i zobaczyłem starego faceta z jedną nogą, ale zniknął. Boję się poruszyć.

#2ch
Powiedziałem ci, żebyś się nie odwracał! BIEGNIJ!

#2ch
Uspokój się i posłuchaj starszego brata, okej? Sprawdź, skąd dobiega ten bęben. Może ktoś na nim gra.

#2ch
^ Gdzie ty mu każesz iść?

#2ch
To musiał być stary człowiek który umarł i stracił nogę idąc przez ten tunel, lool.

#Hasumi
Nie mogę już iść. Ten dźwięk jest trochę bliżej.

#2ch
Poczekaj do rana. Nie będzie strasznie w dzień.

#2ch
Cieszę się, że zostałem w pociągu xD

#Hasumi
Nadal żyję. Upadłem i zacząłem krwawić, złamałem kostkę więc siedzę na ziemi. Nie chcę teraz umrzeć...

#2ch
Będzie dobrze, jeśli opuścisz tunel. Kiedy wyjdziesz, dzwoń po pomoc.

#Hasumi
Zadzwoniłem do domu. Tata dzwoni na policję, ale dźwięk jest coraz bliżej.

#2ch
Mam nadzieję, że to nie dźwięk pociągu. Może być za późno...

#Hasumi
W końcu dotarłem do końca tunelu. Nazywa się on Isanuki. Dźwięk jest coraz bliżej, więc opuszczę tunel. Jeśli będzie bezpiecznie, odezwę się.

#2ch
Powodzenia.

#2ch
To koniec.
Zapomnij o pociągach i stacjach.
Zapomnij o wracaniu.
Zapomnij o tym, że ktoś cię goni.
Ten dźwięk jest tylko wyobrażeniem.
Wybiegnij z tunelu.
Jeśli się zatrzymasz to zdasz się na pastwę losu czemuś nienależącemu do tego świata.

#Hasumi
Wyszedłem z tunelu. Jest ktoś przede mną. Wygląda na to, że wasze rady mi się przydały. Dziękuję wam bardzo... Moja twarz jest cała we łzach, on może mnie pomylić z jakimś potworem...

#2ch
Czekaj, Hasumi! Nie idź tam, umrzesz!

#2ch
Zatrzymaj się, to nie może być dobre!

#2ch
Ktoś tam jest? Tak późno? Podejrzane.

#Hasumi
Wydaje się być przyjazny i zmartwiony moim stanem. Zadzwonił po pociąg, aby zabrał mnie do najbliższej stacji. Jest tu jakiś hotel. Bardzo, bardzo, bardzo wam wszystkim dziękuję.

#2ch
Hasumi, powiedz mi jedną rzecz. Możesz zapytać tego kolesia, co to za miejsce?

#2ch
Naprawdę jest przyjazny? To nagłe spotkanie brzmi trochę strasznie!

#2ch
Ten koleś nie może być dobry! Dlaczego był na torach o tej porze? Musi być trupem albo coś! Hasumi, uciekaj!

#Hasumi
Zapytałem go, gdzie jesteśmy, powiedział: Hina... To nie może być prawda.

#2ch
Hasumi, wysiądź z pociągu!

#2ch
Wybacz, Hasumi, ale gdzie jest to Hina?

#Hasumi
Szliśmy w stronę gór. To nie może być miejsce gdzie jeżdżą pociągi. Nie odzywa się już do mnie.

#2ch
Pewnie dlatego, że cały czas bawisz się telefonem?

#2ch
Hasumi, nie, nie...
Zadzwoniłeś do rodziców po wyjściu z tunelu i spotkaniu tego gościa?

#2ch
Hasumi, proszę, zadzwoń na 110. To może być twoja ostatnia szansa.

#Hasumi
Moja bateria jest na wyczerpaniu. Zaczyna tu być dziwnie, więc myślę, że ucieknę. On gada do siebie o strasznych rzeczach. Muszę myśleć oo ucieczce, więc to mój ostatni post jak na razie.

______
Później Hasumi już się nie odezwał.
Był to PRAWDZIWY TEMAT na 2chanie, japońskim forum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz