środa, 4 września 2013

Dwa zdania wystarczą, żeby przerazić, czyli mini-pasty!

Zapraszam na dwadzieścia pięć krótkich, ale przerażających creepypast. Tłumaczone przez amadoxa z paranormalne.

1. Zacząłem układać synka w łóżku, a on powiedział mi: Tatusiu, pod moim łóżkiem jest potwór. Dla świętego spokoju zajrzałem tam i ujrzałem go, drugiego jego, mojego synka, który wyszeptał: Tato. Ktoś jest na moim łóżku.

2. Gdy amputowano mu rękę, doktorzy uprzedzili go, że od czasu do czasu może czuć złudzenie swojej brakującej kończyny. Nikt nie przygotował go na moment, w którym poczuł zimne palce na swoim złudzeniu.

3. Nie mogę nic słyszeć, widzieć, oddychać ani się poruszać i jest tu cały czas tak ciemno. Jeśli wiedziałbym że tak będzie to wyglądać chciałbym zostać skremowany.

4. Nie bój się potworów, po prostu ich poszukaj! Spójrz w lewo, w prawo, zajrzyj pod łóżko, do szafy i za komodę, ale nigdy nie patrz w górę - Ona nienawidzi, gdy się ją zauważa.

5. Obudziło mnie stukanie w szkło. W pierwszym momencie sądziłem, że dochodzi zza okna, ale wtedy zdałem sobie sprawę, że po raz kolejny słyszałem je z lustra.

6. Oni świętowali pierwsze udane zamrożenie człowieka. On nie miał żadnej możliwości powiedzieć im, że wciąż jest przytomny.

7. Zastanawiało ją, czemu rzuca dwa cienie. W końcu była tu tylko jedna żarówka.

8. Twarz wyszczerzona w uśmiechu wpatrywała się we mnie zza okna mojego mieszkania. Mieszkam na czternastym piętrze.

9. W moim telefonie znalazłem zdjęcie mnie śpiącego. Mieszkam sam.

10. Przed chwilą zauważyłem, jak moje odbicie mrugnęło.

11. Pracujesz samotnie na nocnej zmianie. W piwnicy jest twarz, która wpatruje się w kamerę.

12. Przywieźli manekiny w folii bąbelkowej. Usłyszałem pykanie z głównego pokoju.

13. Docierasz do domu po męczącym dniu w pracy gotowy na relaksującą, samotną noc. Sięgasz po włącznik światła, ale znajduje się tam już druga dłoń.

14. Moja córką ciągle krzyczy i płacze nocami. Odwiedziłem jej grób i poprosiłem, by przestała, ale to nie pomogło.

15.
Dzień 312. Internet ciągle nie działa. ;_;

16. Zapadałeś wygodnie w sen, kiedy usłyszałeś, jak ktoś szepcze twoje imię. Mieszkasz sam.

17. Leżysz w łóżku ze stopą wystawioną spod kołdry. Nagle czujesz rękę łapiącą twoją stopę.

18. Uczestnicy pogrzebu nigdy nie opuścili katakumb. Coś zablokowało drzwi od środka.

19. Zeszłej nocy żona obudziła mnie, by stwierdzić, że w naszym domu jest intruz. Moja żona została zabita przez włamywacza 2 lata temu.

20. Ostatni człowiek na ziemi usiadł w pokoju. Nagle rozległo się pukanie do drzwi.

21. Kiedy wróciłem do domu zobaczyłem, jak moja dziewczyna kołysze nasze dziecko do snu. Nie wiem co było straszniejsze: widok mojej martwej dziewczyny i poronionego dziecka czy świadomość że ktoś włamał mi się do domu, by ich tu ustawić.

22. Notatka pielęgniarki: Urodzone, 7 funtów 10 uncji, długość- 18 cali, 32 w pełni wykształcone zęby. Ciche, zawsze uśmiechnięte.

23. Weszła na górę, by zajrzeć do swojego śpiącego malucha. Okno było otwarte, a łóżeczko puste.

24. Nie mogę spać wyszeptała, wślizgując się ze mną do łóżka. Obudziłem się trzymając w rękach sukienkę, w której ją pochowano.

25. Rola pierwszej osoby na miejscu wypadku samochodowego to zawsze najbardziej traumatyczna rzecz w zawodzie policjanta. Ale dzisiaj, kiedy zmiażdżone ciało małego dziecka otworzyło oczy i zachichotało w moją stronę, wiedziałem, że to mój ostatni dzień na służbie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz